lunes, 22 de agosto de 2011

Siempre adelante


De vuelta a casa, nos tomamos amoxicilina, tal es la dificultad para tragar, los aires de Madrid, sobre todo los acondicionados, nos han dejado para el arrastre y enfermos.
Ni pensar en ir a Castellana, nos hemos mantenido en el extraradio, no estaba el centro para bollos (ni para nada, fuera de la moral católica).
Unos trabajos terminados y entregados y otros en los que habrá que trabajar.
Costureros, muchos costureros, tarjetas-invento, libros de tapa articulada, grandes formatos, restauraciones imposibles, punto de cruz, cajas, talleres para la "Mostra de Sella", millones de señaladores, portaretratos, envoltorios, cajas de bebé, cajas de reinas, cajas para maestras, cajas para fotógrafas...y tantas cosas sin testigos que salen del sótano...

Muchos trabajos pendientes, muchas ganas de tener una rutina y de abandonar esta medicación que nos debilita, muchos proyectos antes de que termine el año, pero sobre todo, voluntad. Ese es mi mejor deseo para todos, voluntad. Como reza en Girau, una de mis casas favoritas, querer es poder.
__________

De tornada a casa, ens prenem amoxicilina, tal és la dificultat per a engolir, els aires de Madrid, sobretot els acondicionats, ens han deixat baldats i malalts.
Ni pensar a anar a Castellana, ens hem mantingut en l'extraradi, no estava el centre per a "bollos" (ni per a res, fora de la moral catòlica).
Uns treballs acabats i entregats i altres en què caldrà treballar.
Cosidors, molts cosidors, targetes-invent, llibres de tapa articulada, grans formats, restauracions impossibles, punt de creu, caixes, tallers per a la "Mostra de Sella", milions de senyaladors, portaretrats, embolcalls, caixes de bebé, caixes de reines, caixes per a mestres, caixes per a fotògrafes...i tantes coses sense testimonis que ixen del soterrani...

Molts treballs pendents, moltes ganes de tindre una rutina i d'abandonar esta medicació que ens debilita, molts projectes abans que acabe l'any, però sobretot, voluntat. Eixe és el meu millor desig per a tots, voluntat. Com resa en Girau, una de les meues cases favorites, voler és poder.




























































5 comentarios:

Galderich dijo...

Endavant que la feina surt i el gust encara més!

Àngels dijo...

No pergues eixes ganes... !

Glò dijo...

Gracies a tots dos ¡¡¡ vaig a fer-vos seguidors incondicionals...a vorer si se ens ocurrix quasevol cosa per a fer i investiguem, que es el més m´agrda de tot :)haint

cocoliso dijo...

Qué bien ver que vuelves a la carga. Ignoro lo que te ha mantenido alejada del blog, pero te deseo todo lo mejor y que te recuperes pronto.

Como siempre, tu trabajo es todo inspiración para las que te seguimos e intentamos hacer también cosas bien hechas y con cariño.

Un abrazo.

CoColiso

Glò dijo...

Hola Sol, me alegra oirte, cómo va todo? ya he visto tu nueva imagen corporativa¡¡¡...me gusta¡¡¡, ánimo, quiero ver cosas tuyas en el blog¡¡¡
Un abrazo para ti también.
Glò.