sábado, 15 de octubre de 2011

Astrid Haas

No sé des de quan conec Astrid, en el sentit de conéixer en la xarxa, tal vegada cap al 2007, en la meua busca constant per a aprendre.
Amb una entrada al seu blog de juliol, aprenia a apegar tela a paper i vaig perfeccionar la tècnica amb Javier en La Llar del Llibre, ací em vaig fer una addicta als seus tutorials.
Des de llavors moltes coses han succeït, ella sempre ha estat incondicional a projectes, sempre contesta als dubtes, sempre documenta les seues magnífiques enquadernacions, sempre explica. I es artista.
Esta vegada no he volgut deixar d'ensenyar-li el que en una vesprada he aprés a fer, i no vull deixar d'agrair-li el que als bons artesans els pareix normal, compartir coneixements. GRÀCIES.



                ____________________________________________________________



No sé desde cuando conozco a Astrid, en el sentido de conocer en la red, tal vez hacia el 2007, en mi búsqueda constante para aprender.
Con una entrada a su blog de Julio, aprendía a pegar tela a papel y perfeccioné la técnica con Javier en La LLar del Llibre, ahí me hice una adicta a sus tutoriales.
Desde entonces muchas cosas han sucedido, ella siempre ha estado incondicional a proyectos, siempre contesta a las dudas, siempre documenta sus magníficas encuadernaciones, siempre explica. Y es artista.
Esta vez no he querido dejar de enseñarle lo que en una tarde he aprendido a hacer, y no quiero dejar de agradecerle lo que a los buenos artesanos les parece normal, compartir conocimientos. GRACIAS.











No hay comentarios: