viernes, 25 de noviembre de 2011

Va de menuts

 Esta setmana l'he passat fent projectes i esbossos per a coses xicotetes.
Nous naixements, de princeses, d'empreses i de superherois.

Una caixa i un pitet per a Paula que ha vingut al món en una família d'artistes, encara que el pitet hauria de aprofitar-lo son pare , perquè si sempre li he tingut per una persona jovial i optimista, vos podeu imaginar com està des que és pare, ja no camina tocant el sòl.

Una empresa que obri, i que comença el seu camí, encara no tinc fotos, perquè estic amb esbossos i papers, amb mides i invents, però prompte vos faré coneixedors de tot un nou projecte fascinant.

I finalment comunicar-vos que m'he comprat una màquina de cosir del segle passat i ací camine jo, bo, li done al pedal, que no és automàtica i estic descobrint com fer esport assentada. Les primeres proves han sigut unes fundes de tela per als maltractats llibres de textos de Rodrigo, els seus herois Rodatrucs i Fardachet, en portada en feltre i algunes coses més que continue investigant, perquè el patronatge el porte un poc fluix i cal revisar-lo primer per a poder fer tot el que se m'ocorre.

Com sempre, massa coses fetes i poques fotografiades, però vaig aplicant-me.

Deixe una caixa que vaig fer per a algú especial.
Mentres el món gira més lentament que jo.


____________________________________________________________

Esta semana la he pasado haciendo proyectos y bocetos para cosas pequeñas.
Nuevos nacimientos, de princesas, de empresas y de superhéroes.

Una caja y un babero para Paula que ha venido al mundo en una familia de artistas, aunque el babero debería usarlo su padre , porque si siempre le he tenido por una persona jovial y optimista, os podéis imaginar como está desde que es padre, ya no roza el suelo al caminar.

Una empresa que abre, y que empieza su andadura, todavía no tengo fotos, porque ando con bocetos y papeles, con tamaños e inventos, pero pronto os haré conocedores de todo un nuevo proyecto fascinante.

Y por último comunicaros que me he comprado una máquina de coser del siglo pasado y ahí ando yo, bueno le doy al pedal, que no es automática y estoy descubriendo como hacer deporte sentada. Las primeras pruebas han sido unas fundas de tela para los maltratados libros de textos de Rodrigo, sus héroes Rodatrucs i Fardachet, en portada en fieltro y algunas más cosas que sigo investigando, pues el patronaje lo llevo un poco flojo y hay que revisarlo primero para poder hacer todo lo que se me ocurre.

Como siempre, demasiadas cosas hechas y pocas fotografiadas, pero me voy aplicando.

Dejo una caja que hice para alguien especial.
Mientras el mundo gira más despacio que yo.





















2 comentarios:

Anónimo dijo...

¡Qué trabajos tan bonitos!, son espectaculares.
Es un placer ver tus últimas creaciones.

Sylvia EN

Sótano dijo...

Gracias Sylvia, siempre tan amable¡¡ :-)